Recent Posts

Bu Blogda Ara

2 Eylül 2012 Pazar

PC Güvenli kipte nasıl açılır.(Resimli anlatım)

Arkadaşlar şimdi pc hakkında bir sorununuz olduğunda ve yardım istediğinizde sorununuza göre yanıt veriyoruz ve bu yanıtların içinde güvenli kip ile aç tarzı cvp larımız oluyor ama çoğu kullanıcı bunu bilmiyor bende bundan dolayı böyle bir konu açma gereği duydum ve kendi bilgisayarımda resimli anlatım yapıyım dedim.umarım işinizi görür.

evet başlıyoruz:

bilgisayarımızın güç düğmesine bastığımız anda klavyemizden sürekli F8 tuşuna basıyoruz.karşımıza aşağıdaki menü gelinceye kadar elimizi sürekli F8 e basıp çekiyoruz ve karşımıza aşağıdaki menü geliyor.



sonra oradaki menüden en üst seçenek olan Güvenli mod da aç diyoruz sonra karşımıza şu görüntü geliyor.burada enter e basarak kullandığımız windows da güvenli mod ile giriyoruz



sonra aşağıdaki görüntü geliyor ve bekliyoruz.



biraz bekledikten sonra hangi kullanıcı ile açıcağınızı soruyor.burada mesela kendi kullanıcınızda şifre varsa ve şifrenizi unutmanız durumunda bilgisayarın kendi kullanıcısı olan administratör kullanıcısı var.bide kendi kullanıcınız var.kendi kullanıcınızı seçip enter e basarak windows u açıyoruz



kullanıcımızı da seçtikten sonra bize bir uyarı ekranı gelicek orada sistem geri yükleme yapıp yapmıycanızı sorucak siz sistem geri yükleme yapıcaksanız hayırı yapın yapmıycaksanız evet diyerek güvenli modda işleme devam ediyoruz.





işlem bu kadar hadi kolay gelsin.

KESİNLİKLE ALINTI DEĞİLDİR KENDİ ANLATIMIMDIR !!!

0 yorum:

Yorum Gönder