Recent Posts

Bu Blogda Ara

13 Ağustos 2012 Pazartesi

Pes 2013 Demo Full Tek Link indir


Pes 2013 demo indir, Pes 2013 demo full indir, Pes 2013 demo tek link indir
Bildiğiniz gibi Pes serisinin yeni oyunu pes 2013 bir kaç ay sonra satışa sunulacak.Bugün pes 2013 demosu yayınlandı.Bende fırsat bulmuşken izlenimlerimi sizlerle paylaşmak istedim.Öncelikle pes serisinin fifa serisine göre daha iyi bir futbol oyunu olduğunu biliyoruz.

Genel olarak pes, oynanabilirlik ve yaratıcı zeka açısından fifa'dan üstün bir oyun.Fifa serisinin bana sorarsanız en önde olduğu konu görselliktir.Fakat Pes 2013 ile birlikte aradaki bu farkta tarihe karışacak gibi gözüküyor.Çünkü pes 2013 demosunda gördüğüm kadarı ile pes görselliğe oldukça önem vermiş.Oyuncu detayları konusunda oldukça fazla ilerleme sağlanmış.Pes 2013 demo hakkında sizlere birkaç bilgi vermek istiyorum.Pes 2013 demoda 4 ulusal takım yer almaktadır.Bununla birlikte maç süresi 5 dakika olarak belirlenmiş.Ulusal takımlara gelirsek bunlar, İtalya, Almanya, İngiltere ve Portekiz'dir.Pes 2013 demo menusu gerçekten hızlı bir menüye sahip.Ayarlar kısmında herhangi bir değişiklik yapılmamış.Oyuna ilk girdiğinizde, klasik pes 2012 oyununa benzediğini görebilirsiniz.Zaten pes 2012 serinin en iyi oyunlarından biridir.Pes 2013 demoda gördüğüm kadarı ile, büyük değişiklikler bizi beklemiyor.Konami firması daha çok pes 2012 oyununun eksik yönlerini kapatmaya çalışmış.Arama menü ve ayarlardan biraz daha detaylı bahsetmem gerekirse, güzel bir arayüz yani tasarım bizleri bekliyor.Pes 2013 demoda maça başlamadan önce forma seçme ekranını ben çok beğendim.Sadelik ön planda tutulmuş.Her zaman olduğu gibi forma seçiminden sonra, strateji belirleme menüsü bizleri bekliyor.Bu bölümde pes 2012'den pek farklı değil.Pes 2013 demosunda maça başladığınızda, grafiklerin daha da yumuşatıldığını göreceksiniz.Şimdiye kadar anlattıklarımdan dolayı bu oyunun pes 2012'den bir farkının olmayacağını düşünebilirsiniz.Ancak hiçte düşündüğünüz gibi değil.Bana soracak olursanız oyunun gerçekçiliği dahada artmış.Bunun yanı sıra, oyuncuların hareket animasyonları geliştirilmiş.Pes 2013 demosunda şutlardada çok büyük bir değişikliğe gidilmiş.Şut atma özelliği yüksek olan oyuncular, çok sert ve düzgün şut atabiliyorlar.Pes 2013 demoda beğenmediğim kısımlara geçersek, pas atma hızları bana oldukça ağır geldi.Sizde oynayınca bana hak vereceksiniz.Pes 2013 demo indirdiğimde, bu şekilde olacağını düşünmüyordum.Pes 2013 demosu ile birlikte, oyuncu hareketlerinde de değişime gidilmiş.Oyunu daha gerçekçi kılmak için, ikili mücadelelere, top çalmalara ve çalım atmalara yeni hareketler eklenmiş.Artık rakip takım oyuncuları da üst düzeyde top çalma kapasitesine sahip.Bu oyunu daha eğlenceli yapmış.Pes 2013 demosunda hakemleri de oldukça başarılı gördüm.Yerine  göre faul yerine göre maçı uzatabiliyorlar.Hatasız karar veriyorlar.

Pes 2013 demosunda gerçekçilik ön planda tutulmuş.Yapay zekada gözle görülür bir artış var.Buna ek olarak oyuna manuel şut ve pas sistemi getirilmiş.Grafiklerde ilerleme sağlanmış.En önemlisi şutlar düzeltilmiştir.Ben pes 2013 demoyu beğeneceğinizi tahmin ediyorum.

Pes 2013 Demo Ekran Görüntüleri:





Pes 2013 Demo indir
 
                          Pes 2013 Demo İndir.

0 yorum:

Yorum Gönder