Recent Posts

Bu Blogda Ara

13 Ağustos 2012 Pazartesi

Uydu Frekansları



Uydu frekansları sayesinde, istediğimiz kategorideki kanalı istediğimiz zaman izleyebiliyoruz.Eskiden televizyon izlemek için, eski moda antenler kullanırdık.Bir süre sonra analog yayınlarla tanıştık.En sonunda dijital çağa geçtik.Artık herkesin evinde bir uydu alıcısı var.Üstelik bu uydu alıcılarının birçoğu Hd yayınları desteklemektedir.İzlemek istediğimiz kanalların uydu frekansları bilgilerini uydu alıcımıza girdiğimizde cam gibi kalitede istediğimiz yayını izleye4biliyoruz.Uydu yayınları demişken, dünya üzerinde on binlerce kanal yayını vardır.Her kanal bir uydu üzerinden yayın yapar.Örneğin Türksat uydu frekansları 500 kanal kapasitesindedir.Yabancı kanalları izlemek istiyorsak, Hotbird, Astra, Thor, Sirius yada Hispasat uydularına ait kanal frekanslarını bulmamız gerekir.Peki evimizde bir uydu alıcımız varsa, bu kanalları nasıl izleyeceğiz? İşte tam bu noktada tek yapmamız gereken, uydu frekansları sitesini ziyaret etmektir.Bu sitede tv kanalları birçok kategoride toplanmıştır.İncelediğim kadarı ile Türksat uydu frekansları kanalları üstünde yoğun bir şekilde durulmuş.Bununla birlikte kanallar HD ve SD kalitede yayın yapmalarına göre sınıflandırılmış.Diğer yandan, sitede güncel uydu frekans değişikliği kısmını, açıkçası ben çok faydalı buldum.Bu bölümden tv kanallarının, güncel uydu frekansı değişikliklerini takip edebilirsiniz.Bikaç gün önce site sahibine özel mesaj gönderip site hakkında biraz bilgi almak istediğimi belirttim.Uydu frekansları sitesi yeni bir site olmakla birlikte, ilerleyen günlerde yabancı tv kanalların uydu frekanslarına da yer verilecekmiş.Bununla birlikte bazı kanallar Biss Key denen bir şifre istemektedir.Bu sayede maç veya çeşitli programları, her koşulda izleyebilirsiniz.İşte uydu frekansları bu konuya da el atmış.Birkaç gün içinde sitede Biss Key şifrelerini görürseniz hiç şaşırmayın.Son olarak birazda site tasarımından bahsetmek istiyorum.Uydu frekansları ile ilgili yayın yapan bu sitenin tasarımını ben çok beğendim.Site oldukça hızlı açılıyor.Bunun yanında tv kanallarının uydu frekans bilgileri konu içinde düzenli bir şekilde verilmiş.Site her gün güncelleniyor.Sanırım birkaç ay içinde, uydu frekansları kategorisinde saygın sitelerden birisi olacaktır.Eğer sizde tv izlemeyi seviyorsanız, bu siteyi ara sıra ziyaret ederek, uydu frekanslarına bakabilirsiniz.Sonuç itibariyle birçok kategoride yayın yapan kaliteli televizyonlar var.Bu yayınları izleyerek hem keyifli zaman geçirebilir hemde genel kültürünüzü güçlendirebilirsiniz.Örneğin ben tam bir haber hastasıyım.Genel olarak haberleri Atv kanalından takip ederim.Örneğin siteye girip Atv kanalını arattım.Karşıma gelen Atv frekansı isimli konuya göz attığımda, atv kanalı ile ilgili uydu değerlerini kısa bir sürede ulaştım.Uydu alıcıma, Atv kanalı için gerekli frekans, fec, sr, polarizasyon, a-pid ve v-pid değerlerini girdikten sonra, hemen yayını izlemeye başladım.Kısacası bu web sitesi oldukça işime yaradı.Sadece Atv değil, yerli yabancı her kanala ilişkin tv kanalının frekans değerlerini bu web sitesinde bulabilirsiniz.Uydu frekansları için bu web sitesini takip ediniz.

0 yorum:

Yorum Gönder